1977 Ford Thunderbird

1977 Ford Thunderbird
Rezervováno
Rok výroby
1977
Výrobce
Ford
Model
Thunderbird
Najeto
65000 mil
Převodovka
automatická
Motor
400 V8
Objem motoru
6550 ccm

Sedmá generace Fordu Thunderbird byla vyráběna v letech 1977 až 1979. Představovaný vůz byl jedním z prvních vyrobených kusů této nové generace, prodáván byl již v říjnu 1976 (nové modely byly obvykle vyráběny s půlročním předstihem a označovány modelovým rokem, nikoliv skutečným rokem výroby). Byl objednán s motorem 400 cui V8, (6.550 ccm), automatem a s poměrně bohatou výbavou. Exteriér i interiér jsou v odstínu Dove Grey. Auto je v mimořádně zachovalém původním stavu s doloženým nájezdem 65.000 mil. Mělo celkem 2 majitele, první ho vlastnil v letech 1977-2016. Auto bylo nové prodáno v dealerství Len Stoler Ford v Marylandu za cenu 6882 USD. K Tbirdu je rozsáhlá historická dokumentace (prodejní dokumenty, manuály, build sheet). V roce 2016 auto z dědictví zakoupil druhý majitel, během následujících 5 let ho postupně ladil k dnešní téměř dokonalosti. Během této fáze mechanicky vyměnil vše, co bylo potřeba a udělal několik drobných vylepšení oproti sérii.  

Karosérie

Karosérie je v perfektním původním stavu s původním továrním lakem. Ten se dochoval mimořádně zachovalý s minimem optických vad. Auto je naprosto bez koroze. Vinyl i chromy jsou perfektní. Na autě jsou nová kola Torq Thrust včetně pneu BFGoodrich v ceně 1600 USD.

Interiér

Kožený interiér je v perfektním původním stavu. Vše je funkční včetně klimatizace, elektrický oken i el. zámků. Je instalováno moderní digitální retro rádio s připojením k telefonu. Originální rádio je k vozu.

Mechanický stav

Mechanicky je auto perfektní, během posledních 3000 mil bylo uděláno:

Výfuky: nový duální systém Flowmaster v ceně 600 USD

Brzdy: destičky, čelisti, hadičky, hlavní brzdový válec, srovnané původní kotouče, ložiska, srovnané zadní bubny, komplet hardware v bubnech, zadní pakny, systém propláchnut.

Podvozek: všechny nové tlumiče, čepy, hadice k posilovači řízení, geometrie

Palivový systém, zapalování: nová palivová pumpa, hadice, rozdělovač, svíčky repasovaný karburátor, filtry.

Chlazení: oprava a propláchnutí chladiče, nová vodní pumpa, termostat, všechny hadice.

Motor: nové těsnění, rozvody.

Automat: nové zadní i přední gufero, propláchnutí, nový filtr.

Krásné, originální, v neobvyklé barevné konfiguraci. Na autě je naprosto vše funkční. Ideální auto do sbírky i na víkendové projížďky.